בית לילדים מעץ

למה כדאי לרכוש בקתה מעץ

בעולם הגדול מקובל מאוד לבנות בעץ. אנחנו מכירים את הבתים מעץ בארצות הברית, בקנדה, אוסטרליה ועוד מדינות רבות בעולם המערבי.

הסיבה לכך שהם נוטים להעדיף את העץ היא מהירות הבנייה, האפשרויות המהירות לחמם או לקרר את המבנה ומעל הכול כמובן התוצאה המרשימה.

לפרטים נוספים ויעוץ חינם השאירו פרטים 🏡

כל מה שחובה לדעת על הבקתה

מהירות הבניה

בנייה מעץ היא מהירה הרבה יותר מבניה מאבן. מעבר לעבודות הבנייה עצמן יש כאן גם את הנושא של התקנת התשתיות של המים והחשמל. בעש שבבנייה הרגילה יש צורך להקים את כל השלד ואת כל המבנה על תילו לפני שאפשר יהיה בכלל להתחיל לחושב על התקנת הצנרת, הרי שכאשר אתם בוחרים לבנות את הבית מעץ, אתם יכולים להתקין את כל המערכות כבר בתהליכי הבנייה עצמה. מה שבעצם מוביל כך שעם סיום ההקמה של המבנה העשוי עץ, כבר יהיו בו המים, החשמל וכל מה שאתם צריכים בכל מבנה תקין.

היתרונות התרמיים של העץ

כאשר בונים בית מעץ, נוהגים ליצור את הבידוד בעזרת צמר זכוכית. מה שאומר בידוד גבוה ואיכותי במיוחד. זה מוביל לכך שאפשר יהיה לחמם במהירות את החלל כולו בעונת החורף ולחילופין גם לצנן מהר בחודשי הקיץ המהבילים. שלא כמו בית מאבן אשר בו קשה להגיע לרמה ולטמפרטורה הרצויה ועל כן בני הבית מוצאים את עצמם בסיטואציות לא נוחות עד שהטמפרטורה מגיעה ומתייצבת במקום הרצוי. שלא לדבר על צריכה גבוהה יותר של חשמל כדי לחמם כמו שצריך או לצנן כמו שצריך את החלל.

בידוד מפני רעש

נכון שבית מאבן הוא עבה יותר, מסיבי יותר ומבטיח בידוד מפני רעשי חוץ. עם זאת, יש היום מגוון פתרונות גם לזה כאשר יש בהחלט אפשרות להגיע לבידוד ברמה גבוהה ואטימות מפני רעשי חוץ. זה יקרה כמובן רק אם תבנו את בית העץ על פי כל הכללים והתקנים בעזרת אנשי מקצוע מומחים שיש להם את הידע ואת המקצועיות לכך.

בטיחות מאש

עץ הוא כידוע חומר שהאש אוהבת. רבים נרתעים מלבנות את הבית שלהם מעץ רק בשל הסיבה הזו. אז נכון שבית מאבן הוא הרבה יותר בטוח מפני אש. עם זאת, כיום בונים את בתי העץ באמצעות חומרים מעכבי בערה. נעשה שימוש בטכניקות מתקדמות שנועדו לתת מענה לבעיה הזו מה שמגביר את העמידות של בתי העץ הן מפני אש והן מפני שאר מזיקים.

מימון הבית 

אז כאן אנחנו מגיעים לסוגיה שמעכבת אותנו לא פעם בקבלת ההחלטה. הכסף. כי כל בנייה, גם בית מעץ שלכאורה זול משמעותית מבניה של בית אבן, עדיין עולה הרבה מאוד כסף. כאן אנחנו עם האפשרות של מימון או משכנתא למשפרי דיור. מה שיקל עליכם את כל התהליך ואת קבלת ההחלטה הכי טובה עבורכם.