בית עץ לילדים עם מגלשה

בחירה של בית בעץ כמקום למגורים

תושבי ישראל שמעוניינים לבחור את מקום המגורים שלהם מחליטים על הסביבה שהיא האופטימלית עבורם. הם מביאים בחשבון את הנושאים שהם החשובים ביותר עבורם כמו מסגרות לימוד איכותיות לילדים, קרבה לטבע, נוחות בהגעה מהירה לכבישים הראשיים, סמיכות למקום העבודה, קרבה לבני המשפחה ועוד. בהתאם למצב הכספי וליכולות הפיננסיות מתקבלת החלטה אם לרכוש בית למגורים בגודל הנחוץ או לחלופין לשכור דירה ולשלם בכל חודש דמי שכירות על פי העלויות הנהוגות בסביבת מגורים זו. 

מעבר לכך קיימת גם אופציה של רכישת דירה באמצעות דמי מפתח. שיטה זו הייתה נהוגה בעבר ובמיוחד בשנים שלאחר קום המדינה. אזרחים שלא היה להם די ממון העדיפו לרכוש דירה בדרך זו על ידי תשלום של חלק מערכה הכספי. בדרך זו הם השיגו שתי מטרות, מצד אחד הם היו שותפים לרכישת הנכס ומצד שני הם גרו בנכס זה לאורך שנים רבות ושילמו לשותף שלהם דמי שכירות נמוכים ואף מגוחכים של עשרות שקלים בכל חודש. כאשר הם רצו למכור את הנכס הם ביצעו התחשבנות עם השותף וכך דרכיהם התפצלו. 

לפרטים נוספים ויעוץ חינם השאירו פרטים 🏡

בנייה של בית למגורים

העלויות של בניית בית למגורים הן מאד גבוהות ולכן מי שקונה שטח אדמה ומעוניין להקים עליו את בית החלומות שלו, בוחן כמה שיטות למטרה זו. בישראל רוב הבתים נבנים באמצעות יציקת בטון כדי שיהיה זה בית מאסיבי ויציב. אך בשנים האחרונות יש גם אופציות חדשות כמו בית מתועש אשר נבנה במפעל ומורכב בשטח ולכן העלות של אופציה זו היא זולה באופן משמעותי מבנייה של בנייה מבטון.

בנייה של בית מעץ

אפשרות זולה נוספת היא בנייה של בית למגורים מעץ אורן, אשוח או ארז. מדובר באפשרויות של עץ שהוא חזק ועמיד לשנים רבות ולכן משרת את המטרה של בית בטיב מעולה. הרצון להיות קרובים לטבע ולהוזיל את עלויות הבנייה מוביל לכך שישראלים רבים מעדיפים לבנות בית מעץ וזה קורה בשכונות רבות וגם באזורים כפריים כמו במושבים. 

בית מעץ למגורים הוא פתרון אולטימטיבי כשבונים צימר עבור אירוח. הישראלים אוהבים מאד להזמין שהייה בצימר לחופשות קצרות ולכן כאשר יש אפשרות לבנות בית מגורים איכותי שיהיו בו כל האלמנטים החשובים, זהו מוצר מנצח. אפשר להכין תוכנית אדריכלית שכוללת חדר מרווח, מרפסת, מיקום להתקנה של ג'קוזי מול הנוף המרהיב, חדר אמבטיה יפהפה, מטבחון ועוד.

צימר ייחודי

המטרה של בעלי הצימר מעץ היא להקים דגם ייחודי של בית מגורים שיש בו את כל האבזור המתקדם ובדרך זו יהיה קל לשווק את הצימר לקהל וכך ליצור הכנסות חודשיות נאות. בתכנון ובעת הבנייה הם מנצלים את כל היתרונות של השימוש בעץ, העובדה שמדובר בחומר מבודד, החמימות שהעץ מעניק התחושה הכפרית והעמידות שלו בכל מזג אוויר גם אם מדובר בצימר הבנוי במורדות החרמון ונהנה בחורפים מסוימים מכמויות של שלג ושל גשם.