בניית בתי עץ בישראל

מספר טיפים לאבזור צימר מעץ

צימר עץ מעניק לאורחים חוויית קסם אמיתית של כפריות ושלווה. עבור בעלי הצימר הרי שהתחושה היא כאילו וכל מה שצריך לצד החוויה האותנטית היא פשוט ארוחת בוקר משופעת וגדושה, וכן הטבע שסביב המספק הפוגה מן ההמולה העירונית השגרתית.

ועם זאת, אנו כאן כדי לחלוק אתכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם לצייד את הצימר שלכם בכל טוב, ובזכות האבזור שלהלן, תוכלו להפוך אותו למקלט של נוחיות, שקט ונחת אמיתית.

לפרטים נוספים ויעוץ חינם השאירו פרטים 🏡

פתרונות תאורה מעוצבים

פתרונות תאורה מעוצבים וייחודיים המשתלבים בהרמוניה מושלמת יחד עם הצימר מעץ, יכולה לעשות קסמים ולהשרות על המוזמנים שכם את האווירה המתאימה.

ניתן לבחור בין עיצובים מעץ המעניקים מראה אותנטי כפרי, וכן עיצובים המתבססים על שילובים של עץ וברזל, אלמנט המקנה תחושה יותר 'ימי-ביניימית' שכזאת.

חשוב שלא לשכוח את מנורות החצר אשר יכולות להעניק תאורה ייחודית ומרהיבה לחצר הצימר, ובכך להנעים את הישיבה של האורחים שלכם בשעות הערב המאוחרות.

פתרונות גינון ותפאורה חיצונית

חלקו החיצוני של צימר העץ חשוב לא פחות מאשר הצימר עצמו, והוא מקנה למוזמנים שלכם את האווירה אחריה הם חיפשו.

רבים מבעלי הצימרים מעדיפים להימנע מטיפוחה של חצר רחבת ידיים ומוריקה, וזאת לאור העלויות הרבות הכרוכות בכך. על-כן, רבים ממליצים לטפח את חצר הצימר באמצעות שטיחי דשא סינטטי המותקנים על גבי החצר ושאינם מצריכים כל טיפוח, זאת למעט סירוק הדשא אחת לחודש או בין הגעת מוזמנים למוזמנים.

פתרונות גינון נוספים יכולים להתבטא בשתילת עצים קטנים המספקים מראה ייחודי ומרהיב, וכן תפאורה נוספת הבאה לידי ביטוי בגדרות במבוק ובדק עץ היוצר תחושה כפרית לא פחות.

כלי חרס ואמנות

המבקרים בצימר עשוי עץ, מחפשים אחר החוויה האותנטית, חוויה המרחיקה אותם מן היום-יום.

אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אבזור הצימר עצמו במגוון רחב של פריטים היוצרים תחושה שונה ואחרת.

תוכלו 'להלביש' את צימר העץ שלכם בשלל אביזרים שונים, ואנו ממליצים ללטוש עיניים אל עבר כלים אמנותיים דוגמת כלי חרס היוצרים מראה אותנטי וכפרי.

פינות ישיבה נוחות

הצימר מוכרח לאפשר לבאים והבאות ליהנות מאזורי ישיבה בהם יוכלו להתרפק וליהנות מן ה'כאן ועכשיו'. דרך נהדרת לעשות זאת היא באמצעות יצירת פינות ישיבה מזמינות ונפלאות בהן האורחים יוכלו להירגע ולהתרווח בנחת.

סדרו ספות באזורי נוחות שונים, כורסאות ואפשר אף לשקול להתהדר בכיסא פוך מפנק בו יוכלו המוזמנים שלכם פשוט 'להיזרק' להם וליהנות מפינוק שאין דומה לו.

אביזרי ספא

ונסיים בסעיף דיי מוכר, אך חשוב לציינו, והוא לא אחרת מאשר אביזרי ספא דוגמת קרמים שונים וסבונים בריחות נפלאים.

הקפידו  לצייד את הצימר שלכם באביזרים הללו, והיו סמוכים ובטוחים שהבטחתם לאורחים שלכם חוויה נפלאה ומפנקת במיוחד.