קומת גלריה

איך מעצבים בית מעץ?

חלומם של רבים הוא לגור בבית בניחוח כפרי עשוי מעץ ולהרגיש כמו בצימר מפנק. בתים מעץ מאפשרים מעבר מגורים מהיר לבית מוכן על פי קולקציה שונה של דגמים או קאסטום מייד לפי המפרט האדריכלי המבוקש. 

לפרטים נוספים ויעוץ חינם השאירו פרטים 🏡

מדוע לגור בבית מעץ?

בית מעץ מספק גם הנאה בהתחשב למגוון היתרונות אשר הופכים את העץ לכה נחשק.
ראשית, האסתטיקה הקלאסית של מבני העץ, שנחשב לחומר גלם טבעי וחמים אשר משתבח עם השנים.
שנית, עץ בעל בידוד תרמית גבוהה ויכול לסייע בהפחתת צריכת האנרגיה כמו גם בוויסות הטמפרטורה בתוך החלל עצמו.
היום כבר ניתן למצוא בתים מעץ בעיצובים מסורתיים או מודרניים משיק של בקתה ועד בונגולו, קומה אחת או דו קומתיים, כולל מרפסת יפה ותוספות בנייה שונות לפי העדפות וצרכים. 

אחרי שיש לכם את בית חלומותיכם, מוזמנים לעצב את המרחב הפנימי של בית העץ שלכם כיד הדמיון הטובה בהתאם לכל קונספט או לפי כל סגנון שתרצו.
בבואכם לעצב את הסביבה הפנימית החליטו על סכמת הגוונים אשר תתמזג בהרמוניה עם קירות העץ ודאגו לפריטים פרקטיים ואסתטיים כאחד להתנהלות שוטפת ונעימה בתוך המרחב ממטבח מדוגם ופונקציונאלי דרך חדר שינה מלכותי ועד חדר רחצה מרגיע. 

עיצוב סלון יפה ומזמין

אין ספק שהסלון הוא הלב הפועם של כל סביבת המגורים ומרכז האירוח והמנוחה של הבית.
בעיצוב סלון קחו בחשבון את המסגרת של הבית העשויה עץ והחליטו אם לבחור רהיטים אשר יתכתבו אף הם עם חומר הגלם הדומיננטי ממנו עשוי המבנה או להפך, ללכת על קו מנוגד כגון ריהוט מתכתי לאיזון החמימות של העץ בנגיעות קרות יותר.
סכמת צבעים ניטראלית יכולה להדגיש את מראה העץ ולתת לו לקבוע את הטון ואת הרקע של החלל. החליטו איך להכניס פנימה נימה פרסונאלית באמצעות תמונות של בני הבית או עבודות אמנות בסגנון הארטיסטי המועדף עליכם. כמו גם איך לייבא את החוץ אל הפנים באמצעות למשל פרחים או אלמנטים בהשראת הטבע.
מוזמנים להוסיף פריטי טקסטיל שיוסיפו נופך קסום ויעניקו רכות נוספת לחלל משטיחי צמר דרך כיסויים פרחוניים או עם הדפסים גראפיים ססגוניים למערכת הישיבה ועד ווילונות לאיטום והלבשת הפתחים החשופים בבית. 

מזנון תורם המון


עיצוב מזנון לסלון משפיע רבות על מראה פני החדר המרכזי בבית. למזנון יש פונקציות רבות: הוא מהווה פריט אחסון משמעותי ומאפשר לאחסן פריטים רבים שתרצו לשמור בהישג יד,
בין אם בחרתם בקונספט של מזנון גלוי או סמוי והוא גם תורם בנוכחותו הוויזואלית המרשימה לחדר.
קיימים מזנונים מסגנון מרחף שאפשר להתקין על גבי הקיר וכך לחסוך בשטח ולשמור על רצפה נקייה ומזנונים רצפתיים שעומדים על גבי רגליים על הרצפה עצמה.
כך או כך, חשבו איזה מזנון לעצב בסלון והאם הוא יהיה גם הוא עשוי מעץ ובאילו גוונים – בהירים מוארים או כהים דרמטיים ודומיננטיים יותר שמושכים את אור הזרקורים ואת תשומת הלב וכן מה תהיה החלוקה הפנימית, המחיצות, האופן בו יסודרו הפריטים בתוך ועל גבי המדפים שלו, סגנון הידיות או הרגליים וכן האופן שבו הוא יישא למשל את מסך הטלוויזיה.
ניתן לעצב בהתאמה אישית בהתאם לפרופורציות ולממדי החלל ולקיר הכוח הנבחר לארח את הפריט כמו גם בהתאם לתכולה וכן ליחס שבו הפריט ממוקם בהשוואה למערכת הישיבה ולקומפוזיציה שלה ושל אובייקטים נוספים ברחבי החלל.
בכל מקרה, הקפידו על חומרי גלם משובחים ובנייה והרכבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר למען אריכות החיים ועמידות ויציבות הפריט.