בניית בית מעץ בישראל

איך לשמור על חפצים בבית מעץ

לכל אחד מאיתנו יש על מה לשמור. תחושת ביטחון היא חלק מאותם תנאים הדרושים לאדם מבחינה פסיכולוגית, כדי שזה יצליח לקיים חיים תקינים, חיים מלאים, בכל מובן המילה. לבית עץ יש המון יתרונות אך לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהחפצים היקרים לנו פחות מוגנים. בעיקר, אנחנו לא תמיד נדע מה לעשות עם אותם תכשיטים, מסמכים חשובים ופריטים סנטימנטליים הנמצאים ברשותינו. במאמר הבא ננסה להסביר מה אפשר לעשות כדי להרגיש מוגנים ואילו פריטים דרושים לכם כדי לשמור על הרכוש שלכם בצורה הטובה ביותר בבית מעץ

לפרטים נוספים ויעוץ חינם השאירו פרטים 🏡

התקנה של כספת ביתית

היום אפשר בקלות להתקין כספת ביתית ובכך להגביר את תחושת הביטחון. אתם יכולים למצוא בשוק אינספור כספות מאיכות מצויינת, אשר מגיעות בטווח מחירים רחב למדי. אילו מנגנוני הגנה קיימים בכספת ביתית ממוצעת:

  • דפנות כפולות: החומר ממנו עשויה הכספת כמובן מאפשר לנו למנוע אירועים בהם פורצים יכולים פשוט להשתמש בכלי כזה או אחר כדי לפתוח את הכספת שלו באמצעות המנעול. דפנות כפולות, שימוש במתכת איכותית ועוד, מאפשרים לנו להגיע לתוצאות הללו בהצלחה. 
  • מנגנון נעילה מתקדם:  מנגנון נעילה מאפשר לנו לנעול את הכספת בצורה אינטילגנטית תוך שימוש במנעול אנגלוגי לצד מנעול חשמלי. בדרך כלל נעדיף את השילוב בין השניים, מפני שאם תהיה תקלה במעול אחד, תהיה לנו דרך לפתוח את הכספת בדרך אחרת. 
  • נשמור על הכספת כבדה: כאשר הכספת עצמה כבדה, אנחנו יכולים למנוע את האפשרות כי גורמים עוינים פשוט יקחו את הכספת על כל תכולתה למקום אחר. 

אמנם, כאמור, אפשר למצוא מגוון רחב של כספות באיכות מצויינת. ועדיין, אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי כספת ביתית לא מונעת חדירה של כל איום. לכן, אנחנו רוצים להציג בפניכם אפשרות נוספת, טובה לא פחות. 

למה להשכיר כספת במתחם מסודר

חדר כספות פרטי מספק הגנה רחבה יותר מאשר רק את הכספת עצמה. באופן טבעי, כאשר אנחנו רוכשים כספת, אנחנו אולי שומרים על כמה פריטים באופן נקודתי, אבל אנחנו לא יכולים להגן על הבית מפני תקיפה אפשרית של גורמים עוינים ואנחנו לא יכולים לנקות את כל האיומים הקיימים. לעומת זאת, חדר כספות פרטי נותן לנו הרבה יותר מכספת בלבד. 

  • ראשית, הלקוח נהנה מדיסקרטיות מוחלטת

לפעמים יש לנו פריטים אותם אנחנו רוצים לשמור רחוק מהעין מסיבות כאלו ואחרות. היתרון בשימוש באותו חדר כספות פרטי הוא שאנחנו ממש לא חייבים לתת 'דין וחשבון', לאף אחד. אנחנו יכולים להיכנס לחדר, לשים את הפריטים אותם אנחנו רוצים להסתיר וללכת מהמקום. 

  • שנית, אנחנו נהנים מהגנה מלאה

חדר כספות פרטי מוגן בכמה רצועות אבטחה. אחת מהן היא על ידי צוות שמירה מקצועי וחמ"ל מנוסה, בו מסתכלים דרך מצלמות אבטחה על הנעשה בחדר הכספות כל הזמן.

  • אתם נהנים מהגנה מלאה גם ממעשי האדם וגם מאיומי מזג האוויר

המתחם מוגן מפני שריפות, רטיבות וכן הלאה. כך אתם יכולים להישאר רגועים ולא לחשוש מהפתעות בלתי צפויות. 

  • תחושה של מוגנות חשובה לנו כדי לקיים חיים מלאים 

בני האדם חייבים להרגיש בטוחים כדי שיצליחו להמשיך לקיים חיים מלאים על כל המשתמע מכך. אנחנו כאן כדי לספק לכם את התחושה הזו ולתת לכם את הכלים להרגיש את תחושת הביטחון הזה. הרבה פעמים אנחנו חכמים בדיעבד. כאן אנחנו מזמינים אתכם להיות חכמים לכתחילה. לעשות היום פעולות אשר יתנו לכם להישאר עם ראש שקט בכל מקום, בכל זמן. אל תהססו ליצור קשר.