איך לבחור תריסים מתאימים לבית מעץ

אם אתם עומדים לרכוש בית מעץ למגורים ומתלבטים איך לבחור את התריסים המתאימים ביותר, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הזו נעניק לכם מספר טיפים של מקצוענים ומספר עצות של שיעזרו לכם לעשות את הבחירה שמתאימה במיוחד לבתים מעץ. סקרנים? העניקו לנו 5 דקות מזמנכם ותקשיבו מה למומחים יש לומר בעניין.

לפרטים נוספים ויעוץ חינם השאירו פרטים 🏡

העדיפו תריסים אשר עשויים מחומרי גלם טבעיים

 

כאשר אתם רוכשים בית מעץ אתם מכניסים את הטבע לבית שלכם ולכן יותר ממומלץ להמשיך עם הקו גם בבחירת התריסים. על פי המומחים, מומלץ להעדיף תריסים אשר עשויים מחומרים טבעיים כדוגמת עץ או אלומיניום בכדי לאפשר לכם לשמור על בנייה שהיא אקולוגית, מתאימה לסביבה ותורמת לבידוד טבעי מן הפנים לחוץ.  

 

שימו לב לסגנון העיצובי של התריסים

 

לבתים אשר בנויים מעץ יש מגוון של סגנונות עיצוביים ולכן במידה ואתם רוצים לשמור על לוק כפרי, הרי שתריסים אשר עשויים מעץ יעניקו לכם את הפתרון. יחד עם זאת, אם אתם רוצים לבחור במרה הייטקי יותר, הרי שתריסים אשר עשויים ממתכות שונות יעניקו את הקונטרס העיצובי המתאים. לכן, שימו לב ללוק של הבית ברמה האדריכלית, לפני שאתם בוחרים את התריסים הבאים שלכם.

 

לקחת בחשבון את מידת ההצללה ואת היעילות האנרגטית שלו

 

כאשר בוחרים בית מעץ מקבלים בידוד אמיתי בחלקים אשר מקורים באופן מלא, יחד עם זאת כאשר מגיעים לאזורים לחלונות ולתריסים, חשוב להמשיך את הבידוד הזה ולהעדיף תריסים אשר שומרים יעילים ברמה האנרגטית. במילים אחרות: מומלץ לבחור בתריסים אשר יאפשרו לכם לשמור על החום בחודשי החורף הקרים ויספקו מענה אמיתי מפני קרני השמש בתקופת הקיץ.

 

בחרו את המנגנון שמתאים לכם

 

בתים מעץ אינם מחייבים אתכם לבחור במנגנון מסוים של תריסים ולכן ראוי שתזכרו שיש לכם חופש של ממש. מסיבה זו, צריך לשים לב לאלמנטים הפונקציונליים והתקציביים העומדים לרשותכם ולחשוב האם אתם רוצים תריסי גלילה או תריסים בעלי מנגנון חשמלי לסגירה ופתיחה. האחרונים מעט פחות אקולוגים מאשר תריסים עם מנגנון פיזי וגם יקרים יותר אולם הם נוחים מאוד לשליטה מכל מקום בבית.

רמת הפרטיות שאותה אתם מעדיפים

בתים מעץ מאפשרים לכם להתנתק מנטלית ופיזית מן החוץ האורבני ולכן קיימת השאלה היא כמה מן החוץ אתם רוצים להכניס פנימה? עניין זה הוא אמנם אישי אך חשוב לקחת אותו בחשבון. שאלו את עצמכם אם אתם מעדיפים תריסים אשר יקנו לכם תחושה של פרטיות מושלמת ובמידה שכן – בחרו בכאלו אשר מבודדים בצורה הרמטית ונסגרים לחלוטין. במידה ועניין זה לא עומד בראש מעייניכם ואתם רוצים לתת לנוף האורבני לחדור ולהשתלב בבית שלכם, הרי שניתן לבחור תריסים עם פרופיל שמקנה בידוד יסודי אך לא הרמטי.

נכתב ע"י תריסי עמית – בקרו באתר החברה: https://amitrisim.co.il